onsdag 29 april 2009

Hmm sjuk!

Kände av de redan i måndags...huvudvärken kom krypandes...men man tänkte att de går väl över!
Men nej, Tisdags morgon så ville ja såga av mig huvudet å halsen....fy fan!! Så fort ja satte mig upp så snurrade allt :S :/ Låg i Sängen hemma hos Mattias fram till 2...då kröp ja vidare till soffan å låg där resten av dagen/kvällen!
MIn sötnos gick å köpte ostbågar åt mig :) de va de enda ja åt igår...en påse ostbågar till Ugly betty å desperate housewives...sen så gick ja å la mig i sängen å väntade på att Mattias skulle komma hem för han hade varit å kollat på fotboll....

Vaknade idag...hmm va hade ja?? jo huvudvärk :@ jävla skit grejor!!
Låg kvar i sängen å myste me Mattias som va ledig idag :)
Har varit hem till mamma idag oxå :) busat lite me lill vovven min <3 Va på dollar en snabbis oxå för att köpa shampoo, balsam å katt mat...blev ju även en lila resväska oxå xD den va så billig så ja kunde inte låta bli att köpa den!!

Sitter i soffan nu, har fortfarande huvudvärk å mår piss :@ ja å sandra har städat inför imorgon...hon kommer säkert hitta 100 saker att klaga på!! känner de på mig!

Imorgon så blir de Norge me Mattias, Niklas å Johan :) kommer bli jätte kul!!

0 kommentarer: