onsdag 20 maj 2009

Onsdag!

Mm idag har man ju bara legat oxå...Ont i huvudet å illa mående!
Legat i soffan typ hela dagen, till klockan 3 iaf, då kom Frida..så då bar de av till sjukhuset.
För att kolla upp va de kan vara för fel på mitt huvud eftersom att ja ALLTID har ont i huvudet.
Först in på rådgivningen, men där blev ja inte lång varig, utan blev skickad till Akuten på engång, där fick ja vänta i väntrummet i typ 40 minuter å när ja väll fick ett rum så fick ja vänta längre där innan docktorn kom....
När han väll kom så kollade han mig i näsan å öronen, knackade mig på pannan å på kindbenen. Ställde lite frågor å så kom han fram till att de va förstadiumet till migrän. Så ja fick en citodon å fick ligga där å vila i en timme innan den började värka, Frida låg bredvid mig i gynstolen å sov xD haha benen uppe i luften, å hon somnade...skulle då fan ALDRIG kunna somna i en sån stol!!

Så eftersom att citodon funkade så skrev docktorn ett resept åt mig, men ja kan ju inte hämta ut dom förrens på fredag eftersom att de e röddag imorgon, så ja fick me mig 2 piller hem utefall ja behöver ha...
När ja kom hem så hade Mattias börjat gjort sig iordning, för han å några till skulle åka till Tranan...
Hade ju varit kul att följa me men ja hade ju ont i huvudet å varit hemma hela dagen å så e de ju brist på pengar -.- suck!!
Så de blev att handla å laga mat me Frida å Henke :)
Vi gjorde lasagne å den blev super duper god :) Blev även mat kvar så Mattias får lite oxå....
Så nu ligger vi i soffan bara å kikar på tv, kl e 11 å ja börjar bli trött...så de blir nog sängen när Frida å Henke åker!
Få se när Mattias kommer hem,...men ja sover nog då...
Men man får ju hoppas på att han väcker mig me en puss eller nå när han kommer iaf :) <3>





Älskling :D

0 kommentarer: