onsdag 1 juli 2009

:(

Jag fattar inte ens varför ja sitter å skriver en massa skit på den här bloggen...hur många e de som läser den då? inte en enda människa skulle ja tro..å den som läser bryr sig inte!

Just nu så mår ja inge bra...mycket som spelar in å sånt skit!
Ja kan ju göra en lista på de så får ni se!

1.Inga pengar
2.Inget att göra om dagarna
3.Allt håller på å faller ihop känns de som!
4.Fortfarande inge pengar
5.Självförtroendet är borta...(å de ska vara mycket innan mitt självförtroende försvinner)
6.Vill sluta äta en massa skit så ja kan gå ner i vikt och bli lika snygg som alla andra som inte e tjock! Men ja kan inte....Jag fattar de i 5 minuter å efter de så sitter ja å äter nå onyttigt!
7. Ja kan inte lita på nån. även fast att ja vill...men ja kan inte! Ja e så van att alla ljuger för mig å ja e så van att tillslut få reda på va människan egentligen gjorde!


De skinner inte mycket sol på mitt liv nu!

Vet inte hur länge ja kommer orka me de här...de e typ 2 månader kvar tills ja ska börja plugga...de känns som flera jävla år!
Å dom 2 månaderna kommer nog krypa fram känns de som, inga pengar å inget att göra! de kan ju inte bli bättre.
Kan inte åka någonstan eller nåt!

2 kommentarer:

Stina sa...

Du ska skriva i bloggen för din skull och inte för att någon ska läsa den på det sättet. det är väl för att du ska få ur dig lite skit som du skriver här? Du är inte värd att behandlas som skit! (L)

Svägerskan sa...

Hej Malin..
Alla har det kämpigt någon gång i livet...Kolla på mig och Lars..jag har varit arbetslös större delen av vårat förhållande och inte har fått mycket pengar över..men det går. Vi har absolut inte kunnat göra något...men det kommer det också när man får jobb och en fast punkt i livet. Självförtroende måste man jobba på hela livet. När jag ser dig ser jag en väldigt stark människa, men när det gäller killar så blir du svag, (fatta mig rätt, så du inte blir arg) och nu menar jag inte Mattias, dom andra killarna du har haft.
Sen vikten MÅSTE du skaffa dig en karaktär och det måste jag också.
Ge dig fan på att du ska lyckas så lyckas du tillslut. Sen om du inte kan lita på människor måste ju vara upp dig. Men tro inte det värsta om alla...men nästan HEHEHHE =0)
Så keep going...
/Svägerskan