torsdag 5 februari 2009

En aning irriterad!

Beställde en kamera i Tisdags..som ja nu har suttit å väntat på...
Å så ringer min mamma å ger mig koden som man ska ha för att hämta ut den...
Klär på mig och går till Ica Delins för att hämta ut den...

Men nej..inte får ja hämta ut min kära kamera inte...för att den är beställd på min mamma...så ja måste ha hennes leg me mig för att få den...vilket ja inte har :@

Så det var ju bara att vända om å gå hem igen...å vänta på att pappa ska komma hem så att mamma kan åka å hämta ut den å komma hem till mig med den....Vilket blir om någon timme....JA SOM VILLE HA DEN NU!!























A Little Love From Me....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe.. Eller hur. Du skulle sett resten av bilderna jag tog där ifrån.. Vattnet hade ju fågelsnuvan eller nå !

Anonym sa...

färila eee konstig:P