måndag 9 februari 2009

Måndag!


Ja Måndagen såg ju ut så här då..

Vaknade 12 minuter över 7 utav att Mika ringde å hörde om hon skulle kliva av bussen hemma hos mig efter skolan för att följa me mig tillbaka till Ljusdal för att åka hem till Ida och ta bilder på henne och så skulle hon ta hål i läppen på mig igen :D

Åkte ifrån Ange vid 12...till Ljusdal för att gå på Dollar me mamma...inget ovanligt direkt...HATAR att gå in i den jävla affären...för man kommer alltid ut me en massa skit som man ABSOLUT inte behöver ha....Som idag blev de:

En ny dörrmatta
kläder till Melwin
Kattmat

Ja kattmaten va ju inte så onödig iaf :P

Sen hem å städa min jävla lägenhet som ja skulle kunna bränna ner för att slippa den...men inte för att ja skulle göra de för då har ja ju ingenstans att bo liksom...

Vid 3 kom Mika å vid 4 åkte vi tillbaka till Ljusdal....Gick hem till Ida som bor i Ämbarbo...så de blev ju en liten promenad...skönt som fan :D

När vi kom dit så va Johanna å Frida där oxå...soft som fan...Längesen man träffade Johanna så de va kul att se att hon levde iaf :)

Å så kom vi till håltagningen då xD vi hade diskutionen om var ja skulle ha de där hålet....om ja skulle ha kvar de på sidan å göra ett till på andra sidan eller om ja skulle ta bort den på sidan å ta ett nytt i mitten...men vi kom ju iaf fram till att de skulle vara ett till på andra sidan å de blev fett nice iaf :D

Å efter de så sminkade ja Ida å använde henne till mina porträtt bilder....Dom blev riktigt bra :)

Sen så hände de fan inte så mycket mer på min Måndag....

Sitter ju bara här vid datorn nu å uppdaterar min blogg....över va som har hänt i helgen å så....å de ser ni ju...va som har hänt ;)




Sitter här me kanylen i läppen å dräglet bara rinner å väntar på att Ida ska koka klart staven som ska i xD




0 kommentarer: