torsdag 12 februari 2009

Torsdag!

Ja herregud vilken jobbigt dag de har varit idag xD Klev ur sängen vid 2 typ....skapligt skönt för de e SKIT LÄÄÄÄNGESEN ja klev upp den tiden...
Satte mig vid köksbordet å tröck på datorn (som vanligt xD) Pratade me Mattias å käkade frulle ;)

Sen bar de av till Delins för att hämta mitt lilla packet ifrån Barbarella.se :D 2 skit snygga ringar som ja skulle sätta i mina hål som jag har i läppen...
Men riktigt så blev de ju inte xD

För ja skulle ju böja upp ringen lite så de skulle vara enklare att sätta dit kulan när ringen va på plats i läppen...men ringen flög iväg xD rakt ner i kaninburen...så ut me kaninen...å började leta i buren efter den...men inte fan hittade ja den...men Melwin hittade kaninen iaf...å började juka på honom xD snacka om kaos de blev xD å på samma gång så satt Ange å pratade i telefon me nåt jävla retard på Telia....som fattade noll å tamefan ingenting.... Å tråkigt nog så hittade ja inte den där jävla ringen...så ja får väl gå å köpa en ny imorgon...så de löser ju sig ändå liksom!

Iza har varit hemma hos mig idag oxå :) hon kom vid 3 å åkte hem vid 7 typ...längesen ja träffade henne nu å gjorde nåt...min lilla söta gumman :D
Vi bor ju inte så långt ifrån varandra nu så vi måste ju kunna träffas lite oftare tycker ja :D

Å på tal om ingenting....


VARFÖR finns de sååå många sur fittor i denna värld?? kan ni inte bara le å vara glada??
Nä vi måste hata varandra å vilja döda varandra för de e ju verkligen männskligt...å humant...eller inte då!!
Ja fattar inte...släpp allt, skit i allt....orka bli sur över en massa små jävla skit saker...orka vara svartsjuk....Orka hata en människa överhuvudtaget...

För de e ju verkligen roligt att vara den tjejen som hatar människor, ler ALDRIG, e svartsjuk å paranoid hela tiden.....Man måste ju verkligen ha många vänner oxå då...eller?? ja jag har ingen aning för ja har mååånga vänner ja...för ja e inte sur, å ler å e glad :D
De e ju kul när alla säger att man ALDRIG ler å att man typ är ett psykfall....å nu pr
atar ja verkligen inte om mig själv...för ja e omtyckt ja...

Jaha så ja e Ful å fet...haha jadu....Fet e ja verkligen inte...å ful...haha jadu...Du får nog då kolla på mig en gång till för de e ja inte heller....kolla dig själv i spegeln..men du kanske inte törs för att du e så jävla ful....
Tänk om du kunde vara lika stor i käften när man möter dig på byn eller va som helst...men då håller du käften! Stå på dig å visa va du tycker då...istället för att sitta som en liten fitta på bilddagboken å skriva en massa skit!



Hmm förlåt för detta avbrått i min blogg men ja kände att ja måste kasta skit på en människa som verkligen förtjänar de...

Just nu så sitter ja i sängen å kikar lite på tv, skriver detta, smsar lite me Vickan å myser me min underbara hund :D

Imorgon så blir de Veterinären klockan 11 för Melwin ska få sin andra valpspruta...å sen blir de fest för hela slanten ;) Röj för fan!!






Iza <3


0 kommentarer: