fredag 27 februari 2009

Min jävla dag såklart :D

Ja idag så e de ju min dag :D fyller hela 21 år...heheh

Otroligt att ja e vaken vid den här tiden...klockan är halv 9 typ!

Mattias skulle sjunga för mig innan han gick till jobbet, naaaww värsta söta han e :D så de e väl största anledningen till att ja e vaken nu!

Sitter å funderar på va ja ska göra nu?! Sandra sover ju fortfarande så ja kan ju inte direkt kliva upp å föra e
tt jävla liv... Eller så kan ja ligga kvar i sängen ett tag till...tills klockan typ blir halv 10...eller nåt! De e ju soligt å fint ute idag oxå :D hel nöjd me vädret än så länge iaf :D

Ska ju ut å springa runt å fixa en massa saker idag...Å vid 1 när Sandra ska vara på arbetsförmedlingen så går ja nog hem å städar! Eftersom att de ska komma folk hem till oss :D

De blir ju såklart middag på järnvägs ikväll :D Ja,Ange,Sandra,Frida,Vickan å Syrran ska käka :D mysigt värre liksom!!

Ja just ja :D ja e ju röd hårig nu igen...för den som inte viste de liksom xD



MEN SÄG GRATTIS DÅ FÖR FAN!! xD





Grattis till mig själv :D

HAHA fan va egenkär man kan vara....men de ska man vara ibland oxå xD

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, här kommer jag lite efter men, GRATTIS! :D