lördag 28 februari 2009

Lördag & 1 År ,1 Dag Äldre!

Ja å så va de Lördag igen då och man är 1 år å 1 dag äldre...eller 1 år å 1 dag snyggare ;) hehe ...Och klockan är snart 10 bara..Kunde inte sova längre...Mattias klev upp vid 9 å gick hem för han å hans jobbar kompisar skulle till järvsö å åka i backen! Så då klev ja oxå upp...in i duschen, så nu e ja pigg och fresch och vill hitta på nåt...så ja skickade ett sms till Stina för att höra om hon ville följa me mig å kika på lite kläder på hannas och 50/50! Å de skulle hon väl kanske göra...får se va som händer!

Gårdagen va ju bra...eller de va väl skit bra :) Den va bra ända tills ja började må dåligt...de blev för mycket mjölk igår...för att vara mjölkallergiker så e man inte så jävla smart...
MEN DE E JU SÅÅÅ GOTT ME MJÖLK DRINKAR :D !!!! Å så va de väl mycket för att ja käkade upp ALL mat oxå...de va ju hur mycket som helst...å syrran tvingade mig att äta upp allt för de va ju hon betalade :D Å de va HUR mycket som helst me bea...hmm

Fick ju en present igår oxå :D En present av Mattias! En present som ja ALDRIG trodde att ja skulle få men de fick ja :D Ett par
rosa skullcandy hörlurar :D xD ÅÅÅÅH dom är såååå jävla snygga!!!! Tack Mattias :D <3>


















Tack alla som grattade mig igår :D Å gjorde min kväll till va den va :D Hur bra som helst...Tack för alla drinkar som ja fick xD Peter fixade ju tillåmed ett tomtebloss i den drinken ja fick av honom :D hehe


Tack Tack Tack Tack Tack Tack Tack :D :D :D


_______________________________________________________________________________


Va ju iväg på 50/50 idag å kikade på lite kläder :) fast inte me Stina...hon hann tydligen inte följa me mig för hon skulle iväg å göra nåt me Robert.
Men Tomas å Sandra följde me mig :) de blev en skit snygg tröja...rosa me vita ränder...läckert ;) Å Tomas hittade lite kläder oxå...en skjorta å en tröja!
Efter de så blev de mat på Ergyns...en kycklingrulle å en trocadero...helt underbart!! Va på en dollar en sväng oxå...Sandra försökte få Tomas att köpa nya gardiner men de e ju ingen ide...me tanke på att dom ALDRIG
kommer att komma upp xD :P hehe

Å självklart när man e inne på dollar så hittar man en massa som man inte behöver ha...fast de blev bara hårnålar, andra hårspännen, spån till kaninen å sen va de nog fan inge mer....aja de gick iaf på 40 spänn...de e ju för fan ingenting..sååå skönt!!
Men efter dollar så började vi leta hårfärg åt mig,....för ja måsta färga om mitt hår...så de blev lite mörkare å mycket snyggare ;)

Frida å Henke kom förbi en sväng idag...vi käkade tårta å tog de lugnt bara...fast ja han inte träffa dom så länge..för syrran kom å hämtade mig för att vi skulle åka hem till Tim å hans mamma....:)
De va jätte trevligt att vara hemma hos dom..å så va de så skönt att Nikita slutade vara blyg å att Tim å hon hittade varandra...
Ja vet ju inte dirket hur Tim känner men de måste vara roligt som fan...att få träffa barnet som han är farbro åt :) Dom va jätte söta tillsammans :)










Vi va hemma hos dom till lite efter 7....då åkte vi in till Järvsö för att hämta Ange..för de e meningen att vi ska gå på järnvägs,...men nu e de så här att ja ABSOLUT inte känner för de...känns som bort kastade pengar...här har ni 100 kr för inträde...å 10 minuter senare så e ja på väg hem....såå de blir nog inge järnvägs för mig... så ja kommer nog ligga kvar i sängen som ja gör nu...å kolla på en film eller nåt!
Vill bara ta de lugnt...ska upp å hem till mamma å pappa imorgon oxå...å ha kalas för mig själv....mormor har ju gjort smörgåstårta å grejor :) MUMMA!!! ja men man får väl se hur de går...
Kommer ju säkert bli skit kul...eller inte..me tanke på hur de e mellan mig å mamma...vi kan ju för fan inte ens prata om mjölk utan att ryka ihop!!
Men men man får ju hoppas på att de går bra...å gör de inte de så går ja hem!!

Nu gick Ange å Hans...så nu ska ja på me pyjamasen å sen blir de film...eller så lägger ja mig å sover en sväng...får se va ja gör...
Ska bli skönt att vara hemma själv oxå...e ju inte de nu så ofta me tanke på att ja bor me sandra :D men de e underbart de oxå :D <3

Aja bajs på er!

0 kommentarer: