torsdag 5 februari 2009

Torsdag

Ja detta är ju mitt första blogg inlägg här å fler kommer de nog att bli...Man börjar ju bli lite små less på Bilddagboken nu...Får ju inte ut nåt av den sidan längre...bara en massa folk som kikar på ens bilder å så har dom ALLTID nåt att klaga om tycker ja...men ja tänker inte överge Bilddagboken riktigt än iaf!

Ligger just nu i min säng...Me min lilla vovve MelWin bredvid mig som snarkar som en liten gris :D love him <3>


Å så har kommer nog min dag att se ut:

Kliva upp
Käka frulle
Klä på mig
Ränsa räkningshögen
Byta sängkläder och gardiner...



Å efter de så får vi fan se va som händer...min nya kamera kanske kommer idag :D LYCKA!!



Å så kanske Ange kommer oxå...hoppas på de iaf...orkar inte va hemma själv...klättrar snart på väggarna tror ja :S





















A Little Love From Me ;) Pussa <3

0 kommentarer: