onsdag 18 februari 2009

AF, Melwin,Kycklingrulle,Lägenhet!

Hmm ja va fan har hänt idag då??

Vaknade hemma hos Sandra...mitt andra hem :D nu när ja håller på å packar ihop min lägenhet...
Gick till arbetsförmedlingen kl 11 möte Mika på vägen...hon va på väg att käka lunch...då hon berättade att pappa tänker ta av mig Melwin bara för att ja inte ska bo kvar i färila...MEN HALLÅ! Ja e för fan snart 21 år och ta hand om mig själv och mina djur...ja sa till min mamma att om dom tar ifrån mig Melwin så finns ja inte kvar i deras liv....Dom kommer ha lika mycket kontakt me mig som dom har me pappas son...alltså ingen kontakt alls!!
Men till slut så gav hon sig å sa att ja fick bo vart ja vill å Melwin får följa me mig...men ger väl för fan inte bort nåt å sen tar tillbaka de bara för att ja flyttar...men ta å ger er nu för fan!!

Gick till arbetförmedlingen, satt där i en timme å sov...å kom inte fram till ett piss...jo att ja ska åka till Gävle den 6 mars på nå utbildings skit!! kanske blir roligt...får väl se!!

Hem till Sandra igen efter att ha varit där!
Då bestämde vi oss för att vi skulle käka tjockis mat :P de blev en kycklingrulle för mig..MUMMA :D å en trocadero för oxå så klart :D
Å under tiden så satte frida igång å ringde runt till en massa människor som har privat lägenheter i Ljusdal....de finn FAN INGA tomma lägenheter nu...helt jävla sjukt...Fast vi hittade en i Nore....så vi åkte å kikade på den...den va fan bra den...men ingen aning om ja får den....så fort man säger att man får pengar från soc så springer fan alla....INTE ALLA SOM FÅR PENGAR AV SOC ÄR ALKOLISTER ELLER HAR PROBLEM ME DROGER!! HALLÅ! FATTA!!
Så han skulle höra av sig imorgon om ja får den eller inte....hoppas på de bästa iaf!

Å efter vi hade kollat på lägenheten så åkte ja hem för att packa...har väl packat hyfsat mycket nu...de e ju ganska mycket ja inte kan packa förens ja vet vart ja ska ta vägen....packa allt kan ja göra om ja får lägenheten...men hamnar ja hemma hos sandra så kan ja inte packa allt...ja måste ju spara en hel del...som kläder, hårprodukter å allt sånt!

Så nu sitter ja här i soffan å kollar runt om kring mig...de e stökigt, mycket grejor ÖVERALLT!! ska väl ta å skruva ner mitt köksbord kanske...när Frida kommer...hon kommer väl kanske snart...just nu så är hon å badar!

Äääh nu ska ja fortsätta packa tills ja spyr!! xD :P




Mattias :D du e helt jävla underbar ;) <3

0 kommentarer: