tisdag 10 mars 2009

Ansökan till Forsa!

Hmm ja nu har ja börjat kika på anökan till foto kursen på Forsa folkhögskola...Känns skit bra...
Är så har lagomt säker på va ja ska skicka in för bilder...Men de kan ju bli att ja tar fler bilder som är bättre än dom ja har nu å då får ja tänka om lite...
Men de känns skit jävla bra :D

Ska hem till mamma å pappa sen så då ska ja skriva ut ansöknings papper å fixa lite annat oxå...

De e en massa som vill se mina bilder å höra mina ideer om min ansökan, men ja säker INGET xD
Kanske att ni kan få kika på de en snabbis innan ja stoppar ner de i kuväret å skickar i väg de....heheh

Ska hitta 2 st som kan skriva referenser oxå om mig :) hmm vilka ska man ta?? får ju inte ta nån av mina nära å kära...men ja kommer nog på nån bra :D Har ju 2 st som man skulle kunna gå till men vill gärna komma på nån mer oxå...


Men de här blir nog skit bra...känner verkligen att de håller på å hända nåt i mitt slöa jävla liv....Allt e bara såå jävla bra...
Ja bortsätt ifrån att ja inte har nåt bankomat kort än..men de kommer väl den här veckan får ja hoppas på....annars jävlar!!








2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad att du gillar läget! Meningar som "känner verkligen att de håller på å hända i mitt slöa jävla liv" e trevliga att läsa. Go Girl! ^^ [även om meningsbyggnaden saknar ett ord ;)]

SweetCherry sa...

aja ett ord hit eller dit :P xD men om de ska vara så petigt så kan ja ju sätta dit de då :P för din skull!! <3