måndag 16 mars 2009

Sjukhuset med mera...

Ja då var de måndag igen...Sov hemma hos mamma i natt....Hade Melwin bredvid mig halva natten iaf...klockan 4 va han vaken..då skulle han gå å lägga sig me min mamma :@ :S jäkla skit hund....Men de va nog för varmt att ligga bredvid mig...han låg under täcket me mig å på kudden :D Eller så ville han bara sova me mamma :@ hmm
Sitter just nu me pappas dator...har skrivit ut pappret till aktivitetsstödet...ska bara ha en underskrift av nån på arbetsförmedlingen..sen så e de bara att skicka in de! Så att man får några kronor...men de tar typ 14 dagar innan man får dom så :S

Nä undra om man ska gå å sparka igång mamma
nu så de händer nåt...hon sitter å pratar skit me brorsan å Linda nu..Men vi måste fan snart åka om ja ska hinna me allt ja ska göra idag...Ska på arbetsförmedlingen,ungdomsmottagningen,Sjukhuset & soc....hmm hoppas ja hinner me allt...ska iaf vara på sjukhuset kl 13:30! Måste hinna hem å byta kläder å fixa till mig lite oxå..ser ju ut som ett jävla lik nu för fan xD hemskt!!

Hoppas att Sandra följer me mig till sjukhuset...annars så kommer ja fan inte komma dit heller :S
SPRUTOR...FY FAN!!!



0 kommentarer: