tisdag 10 mars 2009

I Skogen!

Mm nu sitter man i skogen...hemma hos mamma...Bara träd å snö ÖVERALLT!! Skriker man så e de fan ingen som hör en, Det perfekta stället om man vill mörda nån iaf xD

Har skrivit mitt personliga brev nu...till min ansökan...å så har ja skrivit ut ansöknings papperna. De gick lite trögt i början på brevet men den då jävlar gick de bra...xD fick ihop ett skit bra brev...Stolt över min insats..hehe
Så nu e de bara bilderna som ska väljas å fixas...


Sitter i soffan å kikar på tv nu..Melwin ligger bredvid mig å sover...
Min lilla gulle vovve ^^ Å så skriver ja me Mattias på msn <3

Blir nog kvar här i natt...fast ja skulle ju vilja åka till Ljusdal å sova me min Mattias, men ja har ju lovat mamma att ja ska sova kvar här för vi ska ju kolla på födelsedags persent till My imorgon...Hon fyller 20 på söndag :D Ska skicka presenten me myrans mamma...hon ska åka ner till my på fredag. Hon bor ju i Karlstad nu så...

Men efter de så ska ja hem å vara me Sandra...vi ska nog gå å sola imorgon..de ska bli sååå jävla skönt xD Känns så skönt att bli brun igen...Man känner sig så mycket fräschare å snyggare ;)






0 kommentarer: