torsdag 19 mars 2009

Hmm.... :@

Ja tydligen så ställer JAG bara upp till 20 % å DU påstår att DU ställer upp till 100 % kan ju bara medela lilla damen om att du e lika dålig du oxå att ställa upp nu för tiden...
Visst har ja allt runt omkring mig nu...Ja har fått lägenhet mitt i Ljusdal som ja VILLE HA! Å ja har träffat en underbar kille som ja tycker om SÅÅÅÅ jävla mycket, du vet...Mattias <3...men gör de mig till en sämre vän eller?? TYDLIGEN!!
Svartsjukan bara väller över alla jävla kanter...å de e fan inte ja som e svartsjuk på dig...Ja e inte svartsjuk på nån..för ja tycker att ja har de sååå jävla bra nu...å ja mår helt utmärkt!!
Men om du nu mår så dåligt så att du måste sitta å skriva skit om en människa som du nu kunde kalla för bästa vän..för att du ska må så mycket bättre...så varsågod...fortsätt att göra de då...hoppas att de ger dig nåt!!

Men om du inte lägger av att skriva/prata skit om mig och resten av alla vänner...så kommer ja fan inte finns kvar i ditt liv så länge till å de e nog många andra "vänner" som oxå kommer att försvinna!!...vill inte ha nåt att göra me en människa som beter sig sååå falskt!! de har ja fått nog av! falska människor kan ja bara spy på!! Fattar att du inte sa nåt idag...fattar att du inte kan prata me mig...att du inte kan stå framför mig å säga som de e! Vi va ju för fan me varandra hela morgonen...å inte ett pip heller...:@
Fick ju höra av en viss man oxå att du hade suttit å pratat skit om mig å syrran oxå...de känns ju jävligt bra!!


E de nån som e intresserad å läsa de ja fick läsa tidigare idag så kan ni göra de här...ett helt jävla blogg inlägg om mig med fler som tydligt har gjort fel enligt Ange!! Http://graafan.blogspot.com/

Förresten, Orkar du inte bry dig...då orkar du fan inte vara vän me mig längre heller!!

0 kommentarer: