tisdag 31 mars 2009

Flyttat klart :D

Yes!! nu e vi äntligen klar me flytten...började halv 10 i morse att bära å köra grejor....De tog ett litet tag men nu e alla grejorna på plats i den nya lägenheten...
Fast de har ju inte gått som en dans på rosor hela dagen :@ vid 3 så va vi skapligt förbannade.
Johanna sa att de va okej att dom andra skulle fytta in imorgon men dom kom me hela flyttklasset vid 3 idag...och där stod vi me lite grejor kvar å inget va städat...å dom skulle in me sina grejor...
Å så börjar dom bära ut våra grejor som vi hade kvar å ställde dom i trapphuset :@ VI VA INTE KLAR!!!! vad va de som va så svårt att fatta???!
Så där städade vi medans dom andra satt å kollade på...:@ Sååå jävla
roligt NOT!!
Men när vi va klar me att stå å skrika å säga en massa fula ord till varandra så gick vi därifrån...packade ur bilen på dom sista grejorna å åkte iväg till dollar en sväng, där de blev lite kattmat å nya matskålar till kissarna :)
Sen så till Statoil för att köpa glass xD mummma! De blev ju Phish food...Choklad glass me marshmallows, kola sås å fiskar av choklad....:D Såå jävla gott, tröck i mig halva burken när ja kom hem xD
Så hjälpte Frida mig att sätta ihop min säng...hmm kan ju inte göra så mycket i mitt rum än...eftersom att ja måste hem till mamma å hämta grejor därifrån..å de ska ja göra på torsdag.
Så imorgon blir de bara att få ordning i resten av lägenheten....Å färga håret på mika :)
Men nu så ska ja kika på lite tv m
e Sandra..e så jävla trött så ja skulle säkert somna på engång om ja skulle lägga mig....xD



0 kommentarer: