tisdag 17 mars 2009

Vårkänslor

Solen skinner å de e jätte fint väder ute :D VÅRKÄNSLOR <3...å ja vaknade för typ en timma sen...
Ja å Melwin sov uppe hos Mattias <3..
de gick bättre än va ja trodde att de skulle göra... me tanke på att han vaknade förra natten å skulle gå å lägga sig me min mamma...
Men han vaknade när Mattias klev upp men sen så la han sig igen å somnade om...sov till 10!
Då klädde ja på mig å så gick vi ner till Sandra...för att se om hon va vaken, eftersom att hon skulle ju till arbetsförmedlingen.
Men vi mötte henne i dörren... vi på väg in å hon på väg ut!

Så nu sitter ja själv hemma...käkar vindruvor å kikar på Mtv...Funderar på va ja ska göra....kanske städa lite om ja orkar...måste ju börja packa snart oxå....Sandra kom precis hem oxå....me mer post som inte postgubben hade fått ner i postlådan...
Ja fick ju mer smink å eftersom att de börja bli vår nu så va sminket i guldiga toner...fett nice!! fick en ny sminkborste oxå :D....får ju smink var tredje månad...så de va väl lite passande nu då....
Har ju kikat lite på mina bilder oxå...fick dom idag :D Ja tror ja har mina 8 bilder nu....e rätt säker på de...så nu ska ja göra klart å skicka in min ansökan :D

Aja nu ska ja vara social me Sandra å Rosie....Så kommer väl ange om en stund oxå
!


Vårkänslor <3




0 kommentarer: