torsdag 5 mars 2009

Trogen/Otrogen!!

Ja fattar inte!? Hur funkar ni människor idag? Hur står de till i era jävla huvuden?? Är man tillsammans me nån...då e man trogen mot den!! Annars så kan du lika gärna vara ensam å knulla vem du vill....Men då finns de ju sånna människor som säger så här oxå...som min förr förr förra kille....Christian...Man är bara nyfiken...hmm ja så kan man ju oxå se på saken...Men Nej va!!? Kom igen ge dig! Ja har fått vara me om såååå mycket otrohet i mina senaste förhållanden...Men inte fan har ja varit otrogen tillbaka inte....älskar/tycker man om nån...så håller man sig till den!!

JAG MALIN WESTMAN SKULLE ALDRIG KUNNA VARA OTROGEN!!

Ja älskar dig, men tycker om henne...den va bra!! den kommer ja kunna skratta åt länge...idioti! fy fan!

Nä men ja har kille...men ja kan ligga me dig ändå...HALLÅ??? va e de för fel på dig?? Skärp dig för fan!! Visa att du har lite självkänsla...men du kanske vill blir ljusdalskommuns störrsta luder?? de e de du kanske vill uppnå...ååh nu fattar ja!! hahah de e ju sååå jävla skrattretande!
Men om du vill så kan ja hjälpa dig på traven me de där om ljusdalskommuns STÖRRSTA luder! inga problem!
Hmm undra om du fattar att de e du ja skriver om!! hahah de vore ju roligt om du inte fattar att de e du!

USCHA!! gud va du äcklar mig människa!! eller ni båda äcklar mig!! Skärp er...väx upp för fan!!

0 kommentarer: