fredag 27 mars 2009

Fredag...

Hm ja så va de fredag då...känns inte som fredag...har ingen alls känsla utav att de e fredag....Känner inget sug för att gå ut ikväll heller...så vi får nog se hur de blir me de...känner inte för att göra nåt...vill bara vara!!
Orka vara social å trevlig....Men men de kanske blir ändring på de...de kanske finns nån som kan få mig på bättre humör!!

Kom nyss hem ifrån hudik...åkte typ halv 10 å e hemma nu..ganska bra gjort..men vi va bara in på en båt affär å så på lidl å handlade lite...eller lite å lite..de gick på 400 kr iaf...så nu ekar de fan inte i kylskåpet...Rätt skönt!

Så nu ska ja lägga mig å sova en sväng..få se om ja blir på bättre humör..men de e väl för mycket att hoppas på skulle ja tro...å så efter de så blir de duschen en snabbis å iväg å fika me Lars å Sandra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

"de kanske finns nån som kan få mig på bättre humör!!" Mig mig mig, titta här är jag, jag kan ändra på det. Hallå, ser du mig? Här borta, ja precis jag! Jag jag jag. Du å jag, god drinkar. jaa! Wiiiii

SweetCherry sa...

Nja ja vet inte..de e ingen av mina vänner som ska ut så de ser inte så ljust ut :/ skulle kunna ligga hemma å glo i taket!!