lördag 14 mars 2009

Hmm...

Ja hmm vet egentligen inte va ja ska skriva...men de kanske kommer till mig!

De e ju helg nu igen.... Va på järnvägs igår..
Jag, Sandra,Syrran,Mattias,Frida,Johanna,Oskar,Nicklas å Ange...hmm undra om de va alla...aja! Hade de jätte trevligt iaf :) Efter så gick vi hem till mig å Sandra...ja å sandra tänkte ju stanna hemma å sova medans Mattias,Nicklas,Emelie å Peter skulle gå på efterfest...men så blev de ju inte..Nicklas började springa runt me vattensprutan å hade vatten på oss....så då va de ju bara att följa me å se glad ut!
Gick först till Zekes å stod där i 100 år å väntade på mat...sen gick vi upp på åsen...Mattias å Emelie bytte skor...så Mattias gick i klackar hela vägen upp xD
Gick på en efterfest som ja hade kunnat klara mig utan!! va där i 5 minuter typ...sen gick ja å mattias hem å la oss....Skickade lite sms me Jessica innan ja somnade :)

Idag har de väl inte hänt så mycket...Gick ifrån Mattias vid 12 idag....hem å tvätta me sandra....la mig i soffan å kikade på tv när sandra gick ner till Rosie en sväng...men ja somnade ja..å sov ett bra tag oxå...
Men skönt som fan va de....
Va sen upp på åsen å hämtade Elias...för sandra å ja skulle sitta barnvakt. Så just nu så sitter vid å glor på melodifestivalen å Elias sover sött!
Får väl se va som händer sen..om ja går upp å lägger mig hos Mattias å väntar på att han ska komma hem..om han nu ska ut vill säga! Har såååå jävla ont i magen nu så ja får se va ja gör!

Går livet verkligen ut på att man ska smuttskasta varandra??

0 kommentarer: