torsdag 5 mars 2009

Just another boring Thursday!

Ja än så länge så har de inte hunnit hända så mycket denna Torsdag....Mattias klev upp å gick till jobbet runt 8..ja låg kvar i sängen å fortsatte sova som en liten gris...Vaknade vid 10 å va pissnödig som fan så då måste man ju kliva upp...typiskt liksom!!

Hmm mitt humör idag...kanske inte är de bästa..men tanke på att ja blev skapligt förbannad igår...Människor!! vissa borde inte få finnas till!! Men mitt humör kanske blir bätte....man får se!

Funderar på va fan man ska göra idag...finns inte så mycket att göra!! Imorgon blir de ju Gävle iaf...å så utgång när vi kommer hem :D
Hmm men en sak e inte bra...å de e att Mattias åker till Norge imorgon :( Ja blir typ helt själv hela helgen...
På lördag ska Sandra jobba...så då e ja helt hemma själv....hmm tråkigt! men om de e nån som vill hitta på nåt så e de ju bara att slå en signal till mig :D

Aja nu ska ja klä på mig ....å så ska ja väcka Sandra...en får vi se va som händer!!





1 kommentarer:

Anonym sa...

hallo hallo. tänkte höra om du vill fäälja med på jvg ikväll, det är jag och kim och mattias.
Dricka en varsin öl och kolla vad som händer bara. är juh sån där "spelkväll" i kväll :)

Svar på min msn ( ossiosborn_7@hotmail.com) eller på bloggen.
Kram tessan