söndag 22 mars 2009

Mm sömn xD

Söndag nu igen då....somnade före 1 i natt....å vaknade klockan 2 idag ...klev upp ur sängen halv 3...å kom så långt...xD sitter i soffan som står bredvid min säng..hehe
Men snacka om att ja har ont i huvudet :@ Fattar fan inte...min kropp verkar absolut inte tycka om mig längre...bara skit hela tiden..men man ska väl inte klaga..ja överlever ju ändå :) Men i längden så blir man ju lite less!!
Sitter nu å funderar på va ja ska göra...ska kanske gå hem till Stina...när ja orkar, om ja orkar...men de ser så ut iaf :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer snart å kramar på dig, då ska du se att ditt huvud kommer kännas lite bättre oxå. Om inte annat så va de ju värt ett försök iaf, å kramas e inte fy skam de heller! ;)

SweetCherry sa...

:D <3

Anonym sa...

Ni e sååå jävla söt! :p

Anonym sa...

aa ok, de va faktiskt jag som skrev förra kommentaren. jag erkänner.. Ville bara att de skulle se ut som att någon annan faktiskt tycker vi e lite söta ^^

SweetCherry sa...

Hahahah xD

Anonym sa...

Va faen?! De va ju jag!! Ledsen *låtsastårar* hahah

SweetCherry sa...

puckon xD haha